Фольклорний ансамбль «Божичі» спільно зі Всеукраїнською асоціацією молодих дослідників фольклору розпочали соціальну рекламну кампанію «Не дай замовкнути голосу предків!» з метою збереження та пропаганди традиційної української культури.
Рекламна кампанія охоплює київське метро, зовнішню рекламу та глобальну мережу Інтернет.
Музиканти закликають відчути в собі голос предків, для чого максимально звільнити свою свідомість від впливу засобів, якими ця свідомість засмічується, насамперед, йдеться про телебачення.
Учасники гурту переконані, що народна музична культура, яка існувала тисячоліттями, зникає в наш час саме тому, що людей не вчать творити, їх перетворюють в споживачів чужої творчості, замість того, аби спонукати до прояву власної творчої енергії. Адже вміння творити притаманне кожній людині. І це підтверджує саме народна творчість, в якій пісні, награвання весь час змінюються в залежності від особистості виконавців.
«Божичі» протестують проти застосування поняття «не формат» на радіо та телебаченні, через що слухачів позбавляють можливості ознайомитися з багатьма музичними стилями, зокрема, й фольклором.
Змістом кампанії стала серія закликів, які супроводжуються зображеннями, повний перелік яких можна знайти на сайті гурту www.bozhychi.com.ua
Проект стартував невдовзі після виходу нового альбому Божичів – духовної народної музики – псальмів. Окрім того, старт кампанії збігається з 11-річчям творчості ансамблю.
Джерело: |
“Народний Оглядач” |
В тему: