У столиці в Українському домі відбулася презентація колекції одягу для пікніків у стилі “Сільський гламур” торгової марки “Village Glam”.
Основні акценти робляться на натуральних, екологічно чистих, приємних на дотик тканинах (льон, бавовна, трикотаж). Всі елементи колекції мають характерну ансамблеву особливість – за основу взято простий народний крій, лише іноді дещо видозмінений, модернізований під сучасного споживача. Одяг зручний, що не ускладнює рухів, створений для комфортного відпочинку. Оскільки вся колекція виконана в єдиному стилі, можлива будь-яка комбінація її елементів. Головною відмінною рисою всієї лінії одягу є принти картин з колекції “Сільський гламур”. Це картини, створені в 30-60-і роки ХХ-го століття українськими кустарями наївного мистецтва і неодноразово ними ж тиражовані на замовлення покупців того часу (тобто вже перевірені часом хіти). Вся чоловіча лінія позиціонується, як одяг для “вольних козаків”, з використанням зображень “Козака Мамая”. “Іконою стилю” в жіночій лінії стала “Оленка з оленем” – образ привабливої молодої жінки, досі не тиражований в українському ментальному просторі образ “прекрасної пані”. Також в декорі колекції (сумки, ремені, хустки та інші аксесуари) активно використовуються елементи класичних сюжетів з колекції картин “Сільський гламур” – “Русалки”, “Люди йдуть в храм”, “Квіти” тощо.
Олександр Космач
Джерело: |
“Укрінформ” |
Всю колекцію можна подивитись на сайті “Українській правді. Життя”
В тему:
«Сільський гламур» Антіна Мухарського або вибір між «здаватися» і «бути»