У місті відбувся заключний етап Х Міжнародного конкурсу дизайнерів одягу “Золота голка”. Девізом конкурсу цього року є орієнтованість на вітчизняний ринок – “Купуй українське”.
Участь у “Золотій голці” беруть кращі дизайнери-модельєри, виробники одягу, які працюють у сфері побуту, студенти профільних навчальних закладів. Свої заявки на участь у конкурсі також подали дизайнери з Києва, Харкова, Донецька, Запоріжжя.
За словами голови оргкомітету “Золотої голки”, першого віце-президента обласної спілки працівників швейно-трикотажної галузі, дизайнера-модельєра Олени Осипової, поки що організатори конкурсу на шляху до його проведення на міжнародному рівні. Уже наступного року планується “Золоту голку” провести у Києві за участю представників інших країн. “А зараз для нас головне завдання – показати область, підтримати вітчизняного виробника, заохотити творче спрямування українського дизайну в сфері виробництва одягу”, – підкреслила Олена Осипова.
Як зазначила голова представництва Держкомпідприємництва України в Дніпропетровській області Олена Чайка, колегія комітету, що відбулася 10 лютого нинішнього року, поставила завдання в умовах економічної кризи підтримати громадські формування легкої промисловості. “Ми починаємо знаходити ринки збуту нашої продукції, і те, що нас запрошують на Європейський подіум, де ми можемо продемонструвати свої сили, свій товар, – це показник визнання”, – сказала вона. За результатами конкурсу володарі Гран-прі та два переможці представлятимуть Україну в 2010 році у Німеччині на Європейському подіумі.
Микола М’якшиков
Джерело: |
“Укрінформ” |
В тему:
Гуцульська колекція від Еріки Нібак
Олеся Теліженко: Мій стиль — етно-кутюр
Ґальяно вдягнув моделей у вишиванки
Національний стиль в одязі як вираз національної самосвідомості